GECAD – antreprenoriat in IT

Cum ar arăta planul de comunicare pentru una din companiile românești care plasează țara în topul mondial al industriei IT?

La GECAD ai ocazia de a-ți duce cariera în PR și comunicare la următorul nivel. Cum? Vei afla curând, dar mai întâi să descoperim ceva mai multe despre noua companie parteneră pe site.

GECAD a pornit de la ideea și viziunea lui Radu Georgescu, care crede cu tărie în antreprenoriat și în România ca piață de dezvoltare. Printre primele produse IT de succes pe care grupul le-a creat sunt RAV Antivirus sau ePayment, pe care le-a vândut ulterior lui Microsoft și Naspers.

Strategia companiei este de a investi în firme cu profil tehnologic inovative încă de la începuturile acestora. Experiența în antreprenoriat și managementul investițiilor face ca echipa de la GECAD să dețină expertiza și resursele necesare pentru a întâlni cerințele oricărui start-up sau companie la început de drum în căutare de suport pentru a-și comercializa produsele și tehnologia.

Într-un interviu pentru revista Biz, Radu povestește despre modelul lui în 3 pași atunci când face business:

  • pasul 1 – antreprenoriat pur, crearea produsului;
  • pasul 2 – dezvoltare concentrată pe venituri, când antreprenorul lasă locul la conducerea companiei unui om care poate atinge obiective ambițioase de venituri;
  • pasul 3 – exit planificat.

Radu este conștient de faptul că fiecare companie este diferită și că este foarte posibil ca următoarele companii în care va investi să aibă alt model de business:

“Mereu sunt variațiuni, fiindcă fiecare business e diferit. Dar încercăm de fiecare dată să facem lucrurile mai bine și mai potrivit pentru noul business. RAV a fost început aici, dezvoltat aici și vândut aici, Avangate a fost început aici, dus în State și vândut acolo, Coinzone e un business început cu un management din SUA și construit deja pe un alt nivel. Pe de o parte pentru că am acumulat experiență, pe de altă parte pentru că e foarte potrivit să fie o companie din Silicon Valley, care se ocupă de lucruri foarte din viitor și acolo acestea sunt mult mai bine acceptate și înțelese”, subliniază antreprenorul.

Portofoliul curent al GECAD Group cuprinde Gluru, Coinzone, GECAD NET, Vector Watch și altele.

De altfel, la început de an, firma a anunțat o nouă investiție în start-up-ul Gluru, o companie din Londra fondată de foști angajați ai Amazon, Google, Apple și Rackspace.

Ce e foarte interesant este că Founding Partner-ul, Radu Georgescu, deține un blog, pe care îl umple cu diverse teme de interes din industrie. Ce sursă mai bună pentru un research înainte de interviu? Îți las aici sursa pentru blogul lui, pe care te sfătuiesc să-l revizuiești dacă vrei să ai o viziune cât mai transparentă asupra business-ului.

Dacă vrei să citești testimonialul unui angajat GECAD, intră pe site aici! Urmează articolul cu detalii asupra poziției de Communications Officer. Nu-l rata!