Mindshare. ep.2. Marketing internship

Care este planul pentru septembrie? Ai avut tot felul de planuri pentru vară, ai umblat, te-ai bronzat și te-ai încărcat de energie. Ce să faci de acum încolo? Mai ai 4 luni și se termină anul. (scary, stiu!)

mindshare2-01

 Scoate new year’s resolution-ul. Sigur sunt câteva puncte la care trebuie să mai lucrezi. Dacă a face un internship este unul dintre ele, atunci citește cu interes mai jos și aplică pentru stagiul de practică în Marketing de la Mindshare.

Concret, stagiul de practică este de 3 luni (convenabil fiindcă așa îți tai și internship-ul de pe lista de to do până de Crăciun) și este în Marketing și Comunicare Digitală. Te vei alătura echipei unei agenții de media din top din lume, parte din GroupM care administrează sectorul de management al investițiilor media a WPP, cel mai mare grup de servicii de comunicare din lume. Mai multe despre Mindshare și o zi obișnuită în birou aici.

Scopul programului este de a crește echipa de specialiști cu tineri talentați, pasionați de mediul digital și de comunicare.

Internship-ul se adresează deopotrivă studenților în ultimul an de facultate sau master cât și proaspăt absolvenților. Deși este neplătit, cei 3 norocoși selecționați vor intra într-o perioadă de induction în care își vor însuși terminologia și principiile comunicării media, pentru ca mai apoi să lucreze pe brief-uri reale, să participe activ la sedințele de brainstorming și să învețe, până la finalul celor 3 luni, să realizeze planuri media de TV, radio, presă și online. În plus, există oportunitatea să rămâi în echipă după cele 3 luni, să-ți negociezi un contract mișto și să ai proiectele tale îAd for the Christmas Partyn care să-ți investești knowledge-ul dezvoltat.

Andreea, Client Leadership Director, te sfătuiește: Clar trebuie să îți placă EXCELUL, dar nu ne supărăm dacă îți place și bicicleta. Să fii atent la cifre și migalos cu raportarile, dar nu ar strică să ai și ceva cunostințe de origami sau handkraft-uri.  Cine vrea să vină la noi să fie pregătit să se atașeze de oameni, de clienții cu care lucrăm, de munca de zi cu zi, de ce apare nou. Eventual și de tanti Dorina (care ne gătește masa de prânz).

Pe lângă acumularea de experiență și învățare on-the job, internii vor trece prin două programe de training: Digital marketing și Media planning & buying, susținute de către o echipă de specialiști Mindshare și GroupM.

Dacă faci o listă de pros & cons, cu siguranță vei realiza că merită!

Aplică aici pentru Internshipul în Marketing și Comunicare Digitală de la Mindshare.